SOS OPS! - LOOTBOUND
HER KOŞU BENZERSİZDİR Mekânlar rastgele odalardan oluşur ve her yol ayrımında takımınız bir sonraki rotayı seçer. Savaşın, güçlenin veya daha fazla ganimet için risk alın. TÜM GANİMETİ TOPLAYIN Düşmanları alt edin, silahlar bulun, sandıkları kendi ellerinizle açın ve değerli olan her şeyi özel bir arabaya yükleyin. BOSSA ULAŞIN Her yeni katta odalar zorlaşır, düşmanlar daha tehlikeli hâle gelir ve kaynaklar azalır. Sonuna kadar ilerleyin ve son boss savaşına hazırlanın. SOS OPS! VE LOOTBOUND DÜNYALARI ÇARPIŞIYOR Lootbound karakterleriyle oynayın ve SOS OPS! dünyasının kaosuna sürüklenen tanıdık düşmanlarla savaşın!