SOS OPS! - BACKROOMS
Bu, görevin bir parçası değildi. Rutin bir kurtarma çağrısı, ekibinizin terk edilmiş bir kulübenin zemininden aşağı düşmesiyle sona erer — ve kendinizi Backrooms’ta bulursunuz. Sonsuz sarı salonlar. Sessiz koridorlar. Boş gibi görünen… ama boş olmayan mekânlar. SOS OPS! – Backrooms, kurallara uymayan bir gerçeklikte takım çalışmasının sahip olduğunuz tek avantaj olduğu, iş birliğine dayalı bir hayatta kalma korku deneyimidir. Level 0, Level 37, Level Fun, Level 94 ve Level THE END dahil ikonik seviyeleri keşfedin — her biri kendi atmosferine, düzenine ve gizli tehlikelerine sahip. Işık önemlidir. Ses önemlidir. Tek bir hata tüm ekibin yerini ele verebilir. Yeni sürünme sistemini kullanarak gözden uzak kalın, dar alanlarda sessizce ilerleyin ve ayağa kalkmanın ölüm anlamına gelebileceği karşılaşmalardan sağ çıkın. Fizik tabanlı etkileşimler öngörülemez anlar yaratır ve her görevi kontrollü bir kaosa dönüştürür. Bir arada kalın. Sessiz kalın. Alçakta kalın. Hâlâ bir kurtarma ekibisiniz. Sadece artık kimin için müdahale ettiğinizden emin değilsiniz.