Sonic Origins: Start Dash Paketi
Start Dash paketi, oyun içi 100 Bonus Coin’i, kilidi açılmış yeni Ayna Modunu ve oyununuzu özelleştirebileceğiniz temalı Mektup Kutusu Arka Planını içerir.