Sonic Frontiers
Sonic’i Hiç Olmadığı Gibi Deneyimleyin! Sonic the Hedgehog'un en yeni yüksek hızlı macerasında dünyalar çarpışıyor! Kayıp Kaos zümrütlerinin peşindeki Sonic, alışılmadık yaratıklarla dolu kadim bir adada mahsur kalır. Nefes kesici bir aksiyon, macera ve gizem dünyasını keşfederken, güçlü düşman sürüleriyle savaşın. Beş adet devasa Starfall Adasında yarışırken, yeni yüksekliklere doğru hızlanın ve yüksek hızlı açık alan platform özgürlüğünün heyecanını yaşayın. Maceraya dalın, Kadimlerin gücünü kullanın ve bu yeni gizemli düşmanları durdurmak için savaşın. Sonic oyunlarının zirvesine hoş geldiniz! Hemen ön sipariş verin ve içinde Beceri Puanları, Red Seeds of Power ve Blue Seeds of Defense bulunan, Sonic’e yeni yolculuğunda takviye yapacak Adventurer's Treasure Box’ı alın!