Sonic Frontiers: Tatil Neşesi Kostümü
Tatil Neşesi Kostümü ile Starfall Adaları'na tatil ruhu getirin! Tatil Neşesi Kostümü, Ana Menüye erişerek ve ardından EKSTRA İÇERİK alt menüsünü seçerek kullanılabilir.