Sonic Doku Paketi
En sevdiğiniz mavi kirpi Sonic'in gözlerinden dünyayı görün! Yeşil Tepe ve Labirent gibi ikonik bölgelerden esinlenen bu eksiksiz doku paketi, tüm dünyanızı benzersiz ama tanıdık bir araziye dönüştürüyor! Düşman moblara dikkat edin, Sonic dünyasındaki kötülere benzediler!