Son of Crawmerax
Biraz gevşemek için Wam Bam Adasına mı gidiyorsunuz? Beşinci ve son Headhunter Paketinde, Sir Hammerlock korkunç Son of Crawmerax tarafından kaçırılırken, Mayhem de Mahzen Avcılarına yetişiyor. Crazy Earl’ün yardımıyla onu kurtarın ve yolda hatıra olarak yeni kafa ve görünümler toplayın. Ancak dikkat edin, Sparky Flynt işleri kızıştırıp size güneş yanığından daha büyük sorunlar yaşatmaya niyetli.