Som Altın Paketi
Her ortamda göz kamaştırmak ister misin? Gerçek anlamda zengin olan bir korsan, iki premium Koleksiyonluk Evcil Hayvan içeren (Altın Lanetli Yaban Kedisi ve Altın Lanetli Paraket) bu Som Altın Paketini elinde bulundurmalı. Bu evcil hayvanlar, bazı korsanların derisini altın rengine dönüştürdüğü bilinen lanetten etkilendi ve onları herkesin hayran olduğu canlı hazinelere dönüştürdü. Bu paketi satın alarak her zaman ilgi odağı olmanı sağlayacak ekstra eşyalar, evcil hayvanlar, gemi parçaları veya ifadeler için harcayabileceğin 1.000 Antik Sikke de kazanacaksın. Ayrıca daha da fazla yaldızlı ürün için Mıntıka dükkânlarında harcamak üzere ücretsiz 25.000 altın bonus kazanacaksın! Som Altın Paketi 1.000 Antik Sikke, Altın Lanetli Yaban Kedisi, Altın Lanetli Paraket ve 25.000 altın bonus içerir.