SolSeraph
Nostaljik kule savunma ve aksiyon platform oyunu SolSeraph, klasikleri elden geçiriyor! İnsanlığın koruyucusu olarak medeniyet sizin ellerinizde. Şehirlerinizi kurun ve savunma yapıları inşa ederek gelecek olan canavar saldırılarına karşı koruma sağlayın, ardından onları sonsuza dek yok etmek için inlerine girerek kılıçtan geçirin ve büyüler yapın. Yüzen adaları, kadim mağaraları ve kayıp şehirleri keşfedin. Dünya sizin! Rock of Ages ve Zeno Clash oyunlarının ardındaki yaratıcı ACE Team tarafından sunulan SolSeraph, 16-bit dönemin zengin ve eşsiz oyun deneyimiyle birlikte aksiyon ve stratejiyi birleştiriyor.