Sociable Soccer 25
Bu sezon ilk kez Xbox'ta yer alan Sociable Soccer 25'te dünyanın en sevilen sporunun heyecanını kucaklayın. Çok çeşitli özellikleri, kapsamlı gerçek dünya oyuncu kadrosu ve sezgisel oynanışı ile oyun, benzeri olmayan bir futbol macerasına zemin hazırlıyor. Efsanevi oyun tasarımcısı Jon Hare tarafından yaratılan Sociable Soccer 25, çok oyunculu kafa kafaya maçlar ve toplanabilir oyuncu kartlarıyla zenginleştirilmiş, kendine özgü hızlı tempolu, arcade tarzı ve sezgisel bir oynanış sunuyor. Oyunun ışık hızında ve sezgisel oynanışıyla adrenalininizi yükseltmeye başlayın. İster deneyimli bir profesyonel ister sıradan bir oyuncu olun, Sociable Soccer 25'in kullanıcı dostu kontrolleri herkesin heyecanın tadını çıkarmasını sağlar. Sociable Soccer 25, 13.000'den fazla lisanslı profesyonel futbolcudan oluşan geniş bir kadroya sahip olduğundan, güzel oyunun gerçekliğini yaşayın. Her oyuncunun benzersiz becerileri ve nitelikleri aslına sadık kalınarak kopyalanır ve gerçek dünyadaki yeteneklerden hayalinizdeki takımı kurmanıza olanak tanır. Güncel ligler ve takım kadrolarıyla kendinizi güncel futbol ortamına bırakın. Dünyanın dört bir yanından lisanslı oyuncuları toplayıp geliştirirken müthiş bir kadro kurarak ve sevdiğiniz kulübü temsil ederek kendi futbol mirasınızı yaratın. Tutkulu futbol taraftarları topluluğuna katılın, zafer için yarışın ve bu olağanüstü oyun serisinde güzel oyunun gerçek ruhunu kutlayın.