SnowRunner – Western Star 49X (Windows 10)
SnowRunner'a gelen ek bir araç olan All New Western Star 49X ile toprağı yarıp geç! Bu modern ağır iş kamyonu arazide tam bir canavar gibi ve çamura da yabancı hiç değil. Kontrol edilebilir ekstra aksı ile 49X, en ağır yükler hariç her şeyi taşırken en kötü yol koşullarında bile yol alabilir. Western Star 49X, Sene 1 Bileti'ne veya Sene 2 Bileti'ne dahil değildir.