SnowRunner - The Mastodon (Windows 10)
Mastodon DLC ile araç koleksiyonunu genişleterek ZikZ 612H "Mastadon"u al, oldukça büyük ve ağır bir canavar olan bu araç, 3 adet gömme römork yuvasıyla birlikte geliyor! Mastodon DLC'si Sene 1, Sene 2 ya da Sene 3 Biletlerine dahil değildir.