SnowRunner - TATRA Dual Pack
Simgeleşmiş TATRA 813 ve TATRA 805 erişmeni sağlayan TATRA İkili Paketi'yle, SnowRunner filona daha fazla çeşitlilik ve zenginlik getir! TATRA İkili Paketi tüm Sene 2 Bileti sahipleri için geçerlidir.