SnowRunner - Season 7: Compete & Conquer
Season 7: Compete & Conquer DLC, Sene 2 Biletine dahildir. Oynayabilmek için SnowRunner ana oyunu gerekir. Season 7: Compete & Conquer ile heyecan verici mücadelelerde yarış. Bu sezonda oyuna eklenen iki yeni araç ve Tennessee, ABD'de bulunan bir harita ile, faaliyetlerle dolu yepyeni bir oyun alanı sunuyoruz. İster arkadaşlarına meydan okuyup kıyasıya yarış, istersen de tek başına oynayıp yeteneklerini, zamana karşı yarışlarda sergile! Season 7: Compete & Conquer DLC içeriği: - Bir toprak pist ve off-road parkurunun bulunduğu yarış odaklı yeni bir harita; zamana karşı yarışlarda pist üzerinde veya off-road sürüş yap veya kontrol noktalarının olduğu yarışlarda doğrudan bir arkadaşınla kapış. - İki yeni araç; Gor BY-4 hafif keşif arabası ve Azov 43-191 "Sprinter" kamyon, her ikisi de özel yapım yarış dahil olmak üzere iki yeni araç - özel tasarım yarış kaplamalarıyla!