SnowRunner - Save the Day Vinyl Wrap Pack
SnowRunner deneyimini; Freightliner M916 ve 114SD, International HX520 ve Chevrolet Kodiak С70 için dört özel kaplama sunan Save the Day Vinyl Wrap Pack'le daha da özelleştir! Bu paket, Sene 3 Bileti'ne dahildir. Bilete alındığı anda erişilebilir.