SnowRunner - Navistar 5000-MV Tractor (Windows 10)
Navistar 5000-MV kamyonu ile SnowRunner deneyimini zenginleştir! Bu Ağır Ekipman Taşıma Kamyonu; tehlikeli ve engebeli arazilerde tanklar ve diğer askeri ekipmanları taşımak için kullanılmış güçlü bir çekicidir.