SnowRunner - Kenworth W990 (Windows 10)
SnowRunner garajını 2023 Kenworth W990'la genişlet! Kenworth'ün güç, lüks, işçilik ve geleneksel sürüşün kusursuz bir birleşimini sunan uzun burunlu standart kamyon, uzun zamandır Amerikan kamyonculuğunun sembolü olarak görülmektedir. 2023 Kenworth W990 bugün yalnızca zamansız formülünü korumakla kalmıyor, ayrıca onu eşsiz kılan dayanıklı tarzını, performansını ve özel cilasını da beraberinde getiriyor. Teknoloji harikası ağır sınıf bir kamyon olan W990 filona üst düzey bir karayolu yeterliliği sağlamakla beraber sunduğu binlerce seçenek sayesinde her şeye göğüs germeye de hazır. Sahip olduğu 15 litrelik motorun çekiş kapasitesinin yanı sıra kabinden ön panele kadar sayısız özelleştirme imkânı sayesinde W990'nın üstesinden gelemeyeceği zorluk yok. Kenworth W990 aracı Sene 1, Sene 2 veya Sene 3 Biletlerinde yer almamaktadır.