SnowRunner - High Roller Pack (Windows 10)
Khan 39 Scout pikabını ve onun alternatif High Roller kaplamasını veren High Roller paketi ile araç listeni genişlet. Çevik Khan 39 Scout, hem Tüm Tekerleklerden Çekiş hem de Diferansiyel Kilidi özelliklerine sahip çok yönlü bir Rus tırmanma aracıdır. Bu DLC, tüm Sene 1 Bileti sahiplerine açıktır.