SnowRunner - GMC Brigadier DLC
Sana güç abidesi GMC Brigadier'ı ve özel bir alternatif kaplama sunan GMC Brigadier DLC paketi ile SnowRunner garajını daha da genişlet. Tüm tekerleklerden çekiş ve diferansiyel kilidi ile geliştirilebilen bu benzin canavarı, en göz korkutucu görevlerde olağanüstü bir güç ve tork sağlar! GMC Brigadier DLC paketi, Sene 1 veya Sene 2 Biletine dahil değildir.