SnowRunner - Clasico Pack
Sınırı, yeni bir vahşi Chevrolet Apache 6x6 araca ve onun alternatif parlak mavi kaplamasına sahip olmanı sağlayacak Clasico Pack ile yıkıp geç. Bu klasik altı tekerlekli kamyonet, benzersiz ağırlık dağılımı ve oldukça büyük yakıt deposu sayesinde derin çamur ve sularda mükemmel şekilde her türlü tehlikeli arazilerin üstesinden gelebilir. Bu DLC, Sene 1 Bileti'ne veya Sene 2 Bileti'ne dahil değildir.