Focus EntertainmentSimülasyon
1-Year Anniversary Sürümü'nde ana oyun SnowRunner ve onun Sene 1 Bileti bulunmaktadır. Yeni nesil arazi deneyimine hazır ol! Bu oyun ile, tüm zamanların en gelişmiş arazi simülasyonunda en zorlu çevresel koşulların üstesinden geleceğin güçlü araçların sürücü koltuğuna geçeceksin. Ford, Chevrolet ve Freightliner gibi markalardan 40 araçla yabani bir açık dünyada iz bırak. Tehlikeli sözleşmeler ve görevler üstlenirken çamur, su baskınları, kar, buz tutmuş göllerin üstesinden gel. Derin sular için bir şnorkel veya karla mücadele için zincirli lastikler gibi yükseltmeler ve aksesuarlarla filonu genişlet ve özelleştir. Tek başına veya 4 oyunculu modda başkalarıyla araç sür! Xbox çocuk hesapları, modlar da dâhil olmak üzere oyunun bazı özelliklerine erişemeyebilir. Yerel yasalar aksini belirtmediği sürece Xbox olarak 13 yaşından küçük olanlar çocuk sayılır.