Snooker paket
En üst düzeyde snooker deneyimine hoş geldiniz. Pure Pool'un yapımcılarının sizi bilardo salonundan tamamıyla yeni snooker ortamına doğru bir maceraya çıkarmasına izin verin. Sizi normal geleneksel oyununuzun dışına çıkarmanın tek yolu harika tasarlanmış, son derece gerçekçi snooker masasıdır. VooFoo Studios'un Pure Pool Snooker paketi tüm zorluk seviyelerinde tam bir kariyer modu sunmaktadır; Amatör, Pro ve Usta, iki yeni snooker müsabaka modu ve özel turnuvalar, başarılar ve snooker mükafatları. Koltuğunuzun konforunda bugüne kadar ki en gerçekçi snooker deneyimi için hazırlanın.