Sniper Elite 4 - Urban Assault Expansion Pack
8 şehir temalı tüfek görünümü, kadın ve erkek av avcı karakterleri* ve 3 yeni silah ile şehir haritalarını kontrol et: Winchester, Sten ve Walther PPK. *Yalnızca rekabetçi çok oyuncu ve Hayatta Kalma modlarında.