SMITE
Tanrıların Savaş Alanı'na gir Dünyanın en popüler aksiyon çok oyunculu çevrimiçi savaş arenası SMITE'ta 40 milyondan fazla oyuncuya katıl. Bir mitin efsanesi ol, Tanrıların Savaş Alanı'na gir ve şimdi ÜCRETSİZ oyna! 100+ Tanrı Her tanrının eşsiz stratejisini, efsanevi silahını ve yeri sarsa güçlerini ortaya çıkar. Zeus olarak düşmanlarının üzerine şimşek yağdır, Loki gibi gölgelerden çıkıp düşmanlarını katlet ya da Maymun Kral Sun Wukong olarak düşmanlarını dönüştür ve şaşırt. Hangi tanrıyı seçeceksin? Eşsiz Bakış Açısı Diğer MOBA'ların aksine SMITE, üçüncü şahıs kamera ile seni doğrudan savaş alanına sokar. Kör nokta pusularından hedefli atışlara kadar bir dizi strateji seni bekliyor. İlahi Ol Daha önce hiç savaş arenası oynamadın mı? Telaş etme. Otomatik satın alma, otomatik seviye ve ölüm maçı benzeri Arena ile doğrudan ilahi MOBA aksiyonuna dalacaksın. Pro olmak mı istiyorsun? Basamakları tırman, rekabetçi bir takıma katıl ve sen de SMITE Dünya Şampiyonası'nda mücadele et.