SMITE Sezon Bileti 2021
SMITE Sezon Bileti 2021 ile tüm yıl boyunca her yeni Tanrı için Özel içeriklere sahip ol. 2021'de yayınlanan her Tanrı için şu inanılmaz içeriklerin hepsi senin olacak: - Ses Paketi -Sınırlı Yükselmiş Görünüm - İlave 1. Kademe Görünüm - İfadeler (El Sallama ve Alkış) Ayrıca sadece Sezon Bileti ile alabileceğin üç kozmetik; Sınırlı Yüce Büyücü Anubis Görünümü, Yüce Büyücü Yükleme Ekranı ve Tiran Unvanı anında senin olacak. Özel bir bonus olarak da oyun içi kozmetik veya Savaş Bileti olsun dilediğin gibi harcayabileceğin 1000 Cevher de senin! (Tanrı Paketi'ne sahip değilsen 8. Sezonun tüm yeni Tanrılarını da açacaksın.)