SMITE Digital Deluxe Edition 2022
Durma, Kadim Güçler Kuşan! SMITE Digital Deluxe Edition, Tanrıların Savaş Alanı'na katılmanın en özel yolu. Bu inanılmaz paketin içeriğinde Nihai Tanrı Paketi ve Sezon Bileti 2022 var. Üstelik ikisini ayrı ayrı almaktan daha tasarruflu. SMITE'taki mevcut ve gelecek tanrılar sonsuza kadar senin olsun! 110'dan fazla Tanrı seçeneğinin yanı sıra gelecek günlerde oyuna eklenecek en yeni Tanrılar da anında senin olacak. "2022'de yayınlanan her Tanrı için şu içeriklerin hepsi senin olacak: - Ses Paketi - Sınırlı Yükselmiş Görünüm - İlave 1. Kademe Görünüm - İfadeler (El Sallama ve Alkış)" Daha bitmedi! SMITE Digital Deluxe Edition içeriğinde sadece Sezon Bileti ile sahip olunabilecek üç kozmetik olan Sınırlı Uzaylı Hergele Danzaburou görünümü, Uzaylı Hergele yükleme ekranı ve Azılı Suçlu unvanı var. Özel bir bonus olarak oyun içi kozmetiklerde harcayabileceğin 1000 Cevher ve Savaş Biletleri de senin olacak!