SMITE 2 Demo
Efsanevi üçüncü şahıs aksiyon MOBA oyununun devamı olan ve gücünü Unreal Engine 5'ten alan SMITE 2'de kudretli bir varlığa dönüş. Aksiyonu, beceri odaklı çarpışmalar, takım oyunu ve mitolojiyi seviyorsan 40 milyondan fazla oyuncunun neden SMITE'ı sevdiğini göreceksin. Kudretli Varlıklara Dönüş Çeşitli mitolojiler arasından tanrını seç ve benzersiz kudretli yetenekler kuşan. Zeus ile şimşek fırlat, Anubis ile kadim güçlerde ustalaş veya Loki ile düşmanlarını sırtlarından bıçakla. Üçüncü Şahıs Aksiyon MOBA Oyunu Başka hiçbir oyun yalnızca 5'e 5 MOBA oyunlarında bulunan derin strateji ile favori kahraman nişancı oyununun birleşimi gibi hissettiren bir çarpışma deneyimi sunamaz. Her vuruşun etkisini hisset, düşmanlara sinsice yaklaş ve düşman titanı devirmek için takım arkadaşlarınla birlikte yetenek komboları yap. Her Yerde Keyifli Oyun Deneyimi SMITE 2 geliştirme sürecinin başından itibaren klavye ve fare ya da oyun kumandası ile oynanabilmesi için tasarlanan yegâne MOBA oyunudur. SMITE 2 tam platformlar arası oyun desteğine ve platformlar arası ilerleme özelliğine sahiptir. Tüm platformlardaki arkadaşlarınla oynayabilir ve ilerlemeni PC'den konsola aktarabilirsin. Gelişmiş SMITE Deneyimi 40 milyondan fazla oyuncu SMITE'ı keyifle oynadı. Aksiyon MOBA oyununun yeni nesil versiyonu Unreal Engine 5'in nefes kesen görselleri, daha etkili çarpışmalar ve oyunu kendince şekillendirebilmen için yeni yaratıcı oynanış seçenekleriyle geliyor. Öğrenmesi Kolay, Ustalaşması Zor SMITE 2, çarpışmaya daha fazla odaklanmana yardımcı olacak otomatik dizilim ve otomatik seviye atlama gibi özelliklerle oynamaya başlaması en kolay MOBA oyunudur. Ancak MOBA oynanışının derinliğinden yoksun değildir. Zafere giden yolda eşya dizilimleri, harita kontrolü, taktiksel zekâ ve düşmanları alt edebilme becerisi senin elindedir. Büyük Ödüller Seni Bekliyor SMITE oynadıysan SMITE 2'de seni Yüce Miras bekliyor olacak. SMITE hesabını bağladıktan sonra muhteşem nesiller arası görünümlere, rozetlere ve Miras Cevherlerine erişebilirsin.