SMITE 10. Yıl Deluxe Edition
Durma, Kadim Güçler Kuşan! SMITE 10. Yıl Deluxe Edition'la Tanrıların Savaş Alanı'na seçkin bir tarzla giriş yap. Bu harika paket sayesinde Nihai Tanrı Paketi'ni ve 10. Yıl Bileti'ni birlikte çok daha ucuza kapabilirsin. SMITE'ın tüm mevcut ve gelecekte eklenecek tanrılarına sonsuza dek erişebileceksin! 110'dan fazla karakterin bulunduğu mevcut kadroya hemen erişim kazan ve en yeni tanrıların kilidini yayınladıkları anda aç. 2023'te yayınlanacak her yeni tanrı için şu içerikleri alacaksın: - Ses Paketi - Sınırsız Yükselmiş Görünüm - İlave 1. Kademe Görünüm - İfadeler (El Sallama ve Alkış) Daha bitmedi! SMITE Deluxe Edition sayesinde ayrıca 10. Yıl Bileti'ne özel üç kozmetik eşyayı da kazanacaksın: Kaos Kedisi Sol görünümü, Kaos Kedisi yükleme ekranı ve Mucizevi unvanı. Ayrıca özel bonus olarak da oyun içi kozmetik eşyalar, Savaş Biletleri ve çok daha fazlasını almak için harcayabileceğin 1000 Cevher alacaksın. Neye harcayacağın sana kalmış!