Smelter
Havva, Cennet Bahçesi'nin zamansız yıkımından sonra kendisini sevgili Adem'ini hiçbir yerde bulamadığı yabancı bir dünyada bulur. Adem için olan arayışında başkalarına dönüşerek ve onlarla birleşerek inanılmaz yetenekler bahşetme gücüne sahip Smelter adında aşırı derecede kendinden emin, kanatlı bir yaratıkla karşılaşır. Smelter, tartışmasız "paha biçilemeyecek" yardımını sunarak Havva'ya dönüşür ve onunla birleşir. Tehlikeli Rumbly Diyarlarına doğru bir yolculuğa çıkarlar. Adem'i sağ salim bulup huzurlu yaşamlarına dönmek için bir yol bulma umuduyla onun başına ne geldiğini öğrenmek için Smelter'ın topraklarını genişleterek daha fazla yere ulaşma imkânları olur. Smelter, 16 bitlik çağ klasiklerinden esinlenen bir strateji, aksiyon-platform oyunudur. Oyuncular, top-down strateji seviyelerinde Smelter ve sadık Zirm güçlerinin Smelter'ın topraklarını genişletmesine yardım eder. Düşman bölgelerini ele geçirmek heyecan verici aksiyon-platform seviyelerinin kilidini açar. Riskli ortamlar, korkunç düşmanlar ve tehlikeli bosslar karşısında benzersiz temel beceri setlerinin kilidini aç, bunları yükselt ve kullan.