SlowWolf - Awesomenauts Assemble! Spiker
Bu içerik Awesomenauts Assemble'da kullanılmak üzere yeni bir Spikeri kullanıma açar. SlowWolf Spikeri karakter seçme menüsünden veya oyun içi menüden etkinleştirilebilir. Spikeri etkinleştirdiğinizde, oyundaki normal anonsların yerini yeni seslendirmeler alacak.