Slingshot Içerik Paketi
Bu yeni bağlantılı Konsey görevlerinde enigmatik bir Triad ajanı ile tanışacaksınız, bir uzay gemisinin yönünü değiştireceksiniz ve Çin semalarında uzaylılarla savaşacaksınız. İçerik paketi ayrıca yeni özelleştirme seçenekleri ve farklı bir ses ve hikayeye sahip yeni bir asker içerir.