Sled Riders (Windows)
En eğlenceli kızak yarışı oyununa atlayın! Her biri özel ve sürprizlerle dolu karlı parkurlara hazır olun. Kar Tanesi Şehri'nde veya Frost Dağı'nda yarışın - her yarış bir macera! Yarışçınızın eğlenceli kıyafetler ve şapkalarla havalı görünmesini sağlayın. Karda göze çarpmak için parlak bir takım elbise veya sevimli bir kardan adam kostümü seçin. Kızağını seç! Eski tip ahşap kızaklardan geleceğin süper hızlı kızaklarına kadar favorinizi bulun. Harika renkler ve efektlerle parıldamasını sağlayın. Oynaması kolay ama kazanması zor heyecan verici yarışlarda arkadaşlarınızla yarışın. Büyük atlayışlar yapın, keskin dönüşler yapın ve herkesi yenmek için kestirme yollar bulun. Yarıştıkça yeni kıyafetler ve kızaklar kazanacaksın. Her şey karda yarışarak harika vakit geçirmekle ilgili. Kumandanızı alın, kızağınızı seçin ve hadi yarışalım!