Skyrim Special Edition + Fallout 4 G.O.T.Y Bundle (PC)
Bethesda Game Studios’un 250’den fazla Yılın Oyunu Ödülü sahibi nükleer felaket sonrası ve epik fantazi şaheserlerini birlikte indirimli fiyata al. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition 200'den fazla Yılın Oyunu Ödülü sahibi Skyrim Special Edition, epik fanteziyi muhteşem detaylar eşliğinde hayata geçiriyor. Special Edition'da, büyük beğeni toplayan oyun ile birlikte, geliştirilmiş görüntü ve efektler, volumetrik tanrı ışınları, dinamik alan derinliği ve ekran-alan yansımaları gibi yepyeni özelliklerle gelen ilave içerikler de bulunuyor. Fallout 4: Game of the Year Edition Bethesda Game Stüdyolarının BAFTA ve DICE Ödülleri de dahil 200'den fazla 'En İyi' ödülü bulunan kıyamet sonrası macerasını deneyimle. Fallout 4 G.O.T.Y. içeriğinde ana oyun ile altı resmi eklenti yani Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop ve Nuka-World de bulunuyor.