Bethesda Game Studios'un 250'den fazla Yılın Oyunu ödüllü nükleer kıyamet sonrası dünya ve destansı fantastik dünya temalı şaheserlerini, birlikte indirimli bir pakette alın. The Elder Scrolls V: Anniversary Edition 200'den fazla Yılın Oyunu ödülüne sahip olan The Elder Scrolls V: Skyrim, 10 yıllık kendine hayran bırakan detaydaki maceralarını kutluyor. Anniversary Edition 10 yıllık içeriğe sahiptir: Profesyonel eleştirmenlerden olumlu yorumlar almış ana oyun ve Skyrim Special Edition eklentilerinin yanı sıra mevcut ve yeni Creation Club görevleri, zindanları, boss'ları, silahları, büyüleri ve çok daha fazlasının bulunduğu eşsiz içerikler sizleri bekliyor. Fallout 4: Game of the Year Edition Bethesda Game Studios'un eseri, DICE ve BAFTA Yılın Oyunu ödülleri de dahil olmak üzere 200'den fazla birincilik ödülüne sahip nükleer kıyamet sonrası temalı macera oyununu tüm içerikleriyle deneyimleyin. Fallout 4 G.O.T.Y., profesyonel eleştirmenlerden olumlu yorumlar almış ana oyun ve Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop ve Nuka-World olmak üzere altı tane resmi eklentiyi barındırır.