Skyline Bowling: Spooky Style
Bu DLC ile şunları açacaksınız: – 3 güçlü top: Palyaço, Korkuluk ve Azrail! – Daha iyi isabet için Grimshard tişörtü! – Fazladan dönüş için Pyrothread eldivenleri! – Daha fazla hız için Emberwalk ayakkabıları! – Yeni ekipman almak için 1.000 mücevher! – Ekipmanınızı yükseltmek için 150.000 jeton! Parkurları ateş ve korku ile aydınlatın!