Skyline Bowling: Light Style
Bu DLC ile şunları açacaksın: – 3 güçlü top: Lightning, Electron ve Dragon Egg! – Daha iyi isabet için bir Neotech T-Shirt! – Ekstra dönüş için Enerji Eldivenleri! – Daha fazla hız için Bolt Ayakkabılar! – Ekipmanını yükseltmek için 100 bin jeton! Şimşeğin gücünü kuşan ve hiç olmadığı gibi bowling oyna!