Skyline Bowling: Bright Style
Bu DLC ile şunları açacaksın: – 3 güçlü top: Liquid, Swirl ve Monster! – Daha iyi isabet için Prizmatik Tişört! – Ekstra dönüş için Çok Renkli Eldivenler! – Daha fazla hız için Kırılma Ayakkabıları! – Yeni ekipman almak için 4 bin değerli taş! Rakiplerini büyüle ve bir yıldız gibi parılda!