Skylar & Plux: Adventure on Clover Island
Skylar & Plux: Adventure on Clover Island, efsanevi 3D platform türünün klasik oynanabilirlik, oyunbaz aletler ve çocukluk maceralarını andıran devasa renkli bir dünyada kurulu neşeli bir öykü ile hararetli bir canlandırmasıdır. Aksiyonla dolu bir maceraya katıl, güzel cenneti keşfetmene yardımcı olacak aletler topla ve burayı yıkımdan kurtar. İğrenç CRT'nin yeni buldukları evlerini fethedip burayı çorak bir diyara dönüştürmesini engellemek çevik ve cesur kahramanımız Skylar Lynxe ve güvenilir yandaşı Plux Owlsley'e bağlı. Tropik plajları, yanardağ mağarlarını, karşı dağ zirvelerini ve Clover Island'ın acımasız çölünü geç. CRT ufaklıklarından bir orduyla savaş ve yeteneklerini genişletmek için güçlü yükseltmeler bul. Özgürlük artırıcı Jetpack ile adayı keşfet ve şaşırtıcı Zama nKüresi ile gizemli geçmişi açığa çıkar. CRT taret botları sana sorun mu çıkarıyor? Füzelerini kap ve onlara geri gönder, kendi ateşlerini onlara karşı kullan ve CRT'nin ufaklıklarını güçlü Manyetik Eldiven ile uçur! Eğer 2001'deki gibi bir macerayı özlüyor veya yalnızca renkli estetiği, zevkli hareketli müziği, aptal mizahı ve bir sürü parlak mücevheri toplamayı seviyorsan Skylar & Plux: Adventure on Clover Island sana göre! Kalbinin içeriğine güçlü mekanik bir kol kaynakla ve robotları döv! Hareketlerini artırmak için Jet Pack, Manyetik Eldiven ve Zaman küresi gibi aletler kullan. Clover Island'ın her santimini keşfet ve buranın sakinlerini CRT'nin pençelerinden kurtar!