Skyland: Heart of the Mountain (Xbox Version)
Uzak bir dünyada, gezegenin yüzeyi zehirli dumanların altında solmuş ve mahvolmuş. Hayatta kalanlar kaçmış ve uyuyan devlerin üzerine yerleşmiş. Bu unutulmuş çağın kalıntılarının, tüm medeniyetin tekrar canlanmasını sağlayan sonsuz bir enerji kaynağı olduğu açığa çıkmış. Ancak, uğursuz bir şey Gök Kara’nın üzerine kabus gibi çökmüş. İnsanlar iz bırakmadan kayboluyorlar ve görünen o ki bunun senin babanın trajik ölümü ile bir bağlantısı olabilir. Bunun arkasındaki gerçeği ortaya çıkarmak senin ve hava gemisi Bülbül’ün güvenilir mürettebatının elinde. Kız kardeşin Adrianne ile bir ekip olun ve böylelikle, babanızın ölümünün ardındaki gizemi çözeceksiniz ve bu dünyayı şekillendiren antik medeniyetin işaretini göreceksiniz. Bu yolculuğunda, gizemli Bal Sole ile karşılaşacaksın ve muhtemel olarak yaşamın özü ile ilgili sorular göreceksin. Arayışın seni nereye götürürse götürsün, Gök Kara asla aynı olmayacak.