Skyforge: Panteon Savaşı Özel Katkı Seti
Panteon Savaşları seyre değer bir etkinliktir. Aylar süren bir mücadelede Aelion'un en güçlü Panteonları bir savaşta üstünlük ve Hyperion Modüllerinin kontrolü için birbiri ile savaşır. Özel Katkı Setimiz ile desteğini göster ve Hyperion modüllerinden faydalan. Bu pakette şunlar vardır: - Pantheon Wars Armor - Hyperion Kira Sözleşmesi (7 gün) - 250.000 Credits - 2.000 Victor Medals - 20 Stimulants Hyperion Kira Sözleşmesi: Mevcut Panteon Savaşı Sezonu sona erdikten SONRA aktif Hyperion modüllerinden birini kiralamanı sağlar.