Skyblock Dış Görünüş Paketi
Skyblock Paketi ile sınır gökyüzüdür! Hem orijinal Skyblock haritası hem de Infinity Skyblock haritası ile Minecraft'ın şimdiye kadar gördüğü en ikonik oyun stillerinden birine girin. Elytra ifadesi ile açık gökyüzünde yükselin ve parçayı Skyblock bulut kapüşonlu ve Skyblock HD dış görünüş paketi ile giydirin.