Sky of Destruction
Bir göreve başlamadan önce, filona dahil edeceğin üç farklı uçak tipinden bir kombinasyon seç. Uçağın vurulsa bile oyun bitmiyor — düşmanı yok etmeye devam edeceksin. Sadece uçak gemini koruduğundan emin ol. Görevleri başarıyla tamamladığında alacağın çok çeşitli eşyalarla uçağının birçok özelliğini geliştir. Her uçağın kendine özgü bir envanter şekli vardır, bu yüzden eşyaları mümkün olduğunca verimli yerleştir. Düşman binalarının patlayarak yok oluşunun keyfini çıkar!