Sky Force Anniversary
Efsanevi shoot-'em-up oyunu 10. yıldönümünü kutlamak için süper yıkıcı tarzıyla burada. Klasik oyun salonu oyunlarının çarpıcılığını modern görsellerle birleştiren Sky Force Anniversary, sizlere nefes kesici bir kaydırma nişancı oyunu deneyimini inanılmaz bir yeni sosyal oynanış unsuruyla birlikte sunuyor. On yılı aşkın bir süre önce IGN """"Basitçe söylemek gerekirse, Sky Force bir harika"""" demişti. Oyun 10 üzerinden inanılmaz bir 9,5 puan almıştı. Ve şimdi Sky Force geri döndü. Daha büyük, daha cesur ve hiç olmadığı kadar çarpıcı bir şekilde. 10. yıldönümü sürümü seriye nefes kesici 3D grafikler, kullanılması kolay kontroller ve saatlerce patlatmanızı sağlayacak güçlü bir yükseltme sistemi aracılığıyla inanılmaz bir derinlik ekliyor.