Skully
Gizemli uzak bir adada bir kafatası kıyıya vuruyor ve esrarengiz bir tanrıça tarafından tekrar uyandırılıyor. Yeniden canlandırılan Şövalye Skully, tanrıçanın üç çocuğunun ev diye adlandırdıkları adayı tehlikeye sokan savaşlarına müdahale etmek için çağrılır. Kader Skully'ye "yaşamda" ikinci bir şans bahşeder ve adayı rahatsız eden çatışmayı sonlandırmaya çalıştığı macerası onu tuhaf bir cennete götürür.