Skullgirls: Annie
Bu evrende ondan cesuru yok. Göründüğünden daha acımasız ANNIE OF THE STARS ile tanışın! Skull Heart’ın laneti sonucu büyümesi duran Annie (ve yanından ayrılmayan paraziti Sagan) sonunda Skullgirls ekibine katılıyor! Sette sessizlik! Annie’nin sevilen TV dizisinin seti olan Çekim Stüdyosu 15’in kilidini açın. Kostüm değişikliği! 29 farklı renk paleti arasından seçim yapın ve favori kostümünüzü seçin. Annie’nin Skull Heart’ı sonsuza dek yok etmek amacıyla yüzlerce yıllık serüvenine devam ettiği Annie’nin yepyeni Hikâye Modunu deneyimleyin. Yepyeni Karakter Eğitimleri ile Annie’nin hareketlerinde ustalaşın!