Skull Chopper Chucho - Awesomenauts Assemble! Kostümü
UYARI: Chucho Krokk içeriğine sahip değilseniz, bu içeriği kullanamayacaksınız. Bu kostümü Awesomenauts Assemble'da kullanabilmek için Chucho Krokk içeriğine sahip olmanız gerekmektedir. Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Chucho Krokk için bir kostümü açacaktır. Bu kostüm, yepyeni ve tamamen kişiselleştirilmiş seslendirmeler içermektedir.