Skull & Bones Skin Pack
Skull & Bones DLC paketi ile silahlarınızı düşman cesetleri ile süsleyin. Tüm silahlarda kullanabileceğiniz kan donduran iki silah görünümü içeren paket ile içinizdeki karanlığı silahlarınıza yansıtın. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 ana oyunu gereklidir.