Skull and Bones Sezon Paketi
2.500 altın, ayrıca bonus 500 altın ve özel görünüş ögeleri elde edin. Görünüş ögeleri; gemi amblemi, desen ve renk içerir. Altın, geminize ve kaptanınıza özel kozmetik ürünlerin yanı sıra mağazadaki diğer ürünleri satın almada da kullanılabilir.