Skull and Bones Başlangıç Paketi
Skull and Bones Başlangıç Paketi ile yelken açtığınız andan itibaren Hint Okyanusu'na hâkim olun. Bu kapsamlı paket, korsan efsanesine dönüşmenizi hızlandırmak üzere tasarlanmıştır. Bu paket size 1.100 altın, 200.000 gümüş ve 6.000 sekizlikten oluşan devasa bir hazine ile birlikte temel üretim malzemeleri stoku ve karakterinize yakışan bir görünüm kazandıracak özel bir görünüş ögesi sunuyor. Gümüşleri, sekizlikleri ve malzemeleri kullanarak geminizin seviyesini ve kötü şöhretinizi hızla artırabilir, altınlarınızla kaptanınız ve geminiz için özel görünümler ile oyun içi mağazadan diğer seçkin eşyaları satın alabilirsiniz..