Skull and Bones 4.900 Altın
Kredi paketi, geminize ve kaptanınıza özel kozmetik ürünlerin yanı sıra mağazadaki diğer ürünleri satın almada da kullanabileceğiniz 4.000 altına ek olarak 900 bonus altın içerir.